Lippujen varaaminen ja ostaminen

Teatterin toimisto, kuva

Kun tulet Lohjan Teatteriin

  • Teatterin osoite on Suurlohjankatu 12, 08100 Lohja
    LINKKI KARTTAAN
  • Parkkipaikkoja on rajoitetusti tien reunamilla teatterin takana (Sibeliuksenkatu). HUOM! Pihaan ajo sallittu vain talon asukkailla.
  • Linja-autolla saapuvien ryhmien olisi hyvä olla teatterilla viimeistään puolta tuntia ennen esityksen alkua, jotta linja-auto saadaan sopivasti pysäköityä.
  • Varmistakaa etukäteen lipunmyynnistä näytelmämme sopivuus lapsille.
  • Maksuvälineinä: Meillä käyvät pankkikortti, yleiset luottokortit, Visa Electron, Epassi, Smartum ja Virikeseteli. Kulttuurisetelit ovat henkilökohtaisia
    ja käyvät ainoastaan perushintaisiin lippuihin (ei vierailuesityksiin). HUOM! Smartum-kortti käy vain Lohjan Teatterin toimistossa ja teatterin lippukassassa. Edenred-kortti ei tällä hetkellä valitettavasti käy meillä maksuvälineenä.
  • Lippujen varaaminen etukäteen kannattaa
    • Lippuja voi varata ja ostaa toimistoltamme. Toimisto sijaitsee Laurinkatu 50, 08100 Lohja. Toimisto on avoinna esityskaudella (lokakuun loppu-toukokuun puoliväli) ti-to klo 13-16, pe klo 13-15 ja esityskauden ulkopuolella (toukokuun loppu-kesäkuu, elo-lokakuu) ma-to klo 13-16, pe klo 13-15.
      Varauksia ja tiedusteluja voi tehdä puhelimitse 044-369 1499 sekä sähköpostitse teatteri@lohja.fi


HUOM!
Ennakkoon varattuja lippuja ei voi jättää ovelle lunastettavaksi, vaan ne tulee lunastaa viimeistään 2 viikkoa ennen esitystä jostakin NetTicketin myyntipisteestä (www.netticket.fi/myyntipisteet). Liput voidaan tarvittaessa myös postittaa asiakkaalle teatterin toimistosta ja laskuttaa erikseen.

HUOM! Lippuja ei osteta takaisin eikä vaihdeta toiseen näytökseen. Huomioittehan myös, ettei lippujen palvelumaksua palauteta.
Force majeure -tilanteessa suosittelemme ensisijaisesti vaihtamaan liput toiseen näytökseen tai ottamaan tilalle lahjakortin.

RYHMÄT: 

  • (yli 20 henkilöä) Ryhmien varmistus viimeistään 1 kuukausi ennen esitystä. Varmistetut liput voi noutaa teatterin toimistosta, Lohjan Matkailupalvelusta tai Lohjan kaupungin asiakaspalvelukeskuksesta, eikä niitä voi enää peruuttaa. Liput voidaan myös lähettää ja laskuttaa. Lohjan kaupunki on ulkoistanut laskutuksen, joten se tulee Lowell-yhtiön kautta. Lippuja ei osteta takaisin.

YKSITTÄISET LIPUT: 

    • Varatut liput tulee lunastaa viimeistään 2 viikkoa ennen esitystä joko teatterin toimistosta, Monkolan asiakaspalvelusta tai Lohjan Matkailupalvelusta. Lunastettuja lippuja ei osteta takaisin.
  • PRINTTI-/KÄNNYKKÄLIPPU:
    • Teatterilipun voi ostaa ja tulostaa itse / lähettää kännykkäänNetTicketin verkkokaupasta osoitteessa www.netticket.fi. Liput maksetaan verkkokaupassa.
    • NetTicketistä tulostettu paperilippu ja kännykältä näytetty sähköinen lippu kelpaavat, niitä ei tarvitse vaihtaa lippukassassa ”oikeisiin” lippuihin.

LAHJAKORTIT

  • Teatterin lahjakortti on haluttu ja mieluisa aineeton lahja. Etsitpä sitten muistamista sukulaiselle, ystävälle tai yrityskumppanille, teatterielämys on lahja, joka tulvii muistoja vielä pitkän ajan kuluttua.
  • Lohjan Teatterin lahjakortin voit ostaa haluamallesi summalle ja se käy maksuvälineenä sekä Lohjan Teatterin lipunmyynnissä että kahviossa. Lahjakortti on voimassa vuoden ostopäivästä. Emme vaihda lahjakortteja rahaksi, eikä siitä anneta vaihtorahaa.

Ennen esitystä:

  • Meille kaikki ovat tervetulleita juuri sellaisina kuin ovat. Toivomme että Lohjan Teatteriin on aina matala kynnys tulla.
  • Otathan huomioon tuoksuherkät asiakkaamme ja vältäthän voimakkaiden tuoksujen käyttöä.
  • Tulethan paikalle ajoissa, sillä teatterin ulko-ovi sulkeutuu ennen esityksen alkua. Myöhästyneitä ei päästetä sisälle ennen väliaikaa. Esitys alkaa täsmällisesti ilmoitettuna ajankohtana.
  • Huomioithan, ettei teatterin wc-tiloja ole mahdollista käyttää esitysten aikana. Ennen esitystä, väliajalla sekä esityksen jälkeen wc:t ovat käytössä normaalisti.
  • Kunnioitathan vierustovereitasi katsomossa. Keskustelu esityksestä kannattaa hoitaa väliajalla ja esityksen jälkeen.
  • Toivomme että reagoit juuri niin kuin itse parhaaksi koet. Esiintyjät eivät myöskään pistä pahakseen, jos haluat antaa väliaplodeja.

Narikkamaksu:

  • Lohjan Teatterin narikkatoiminnasta huolehtivat Lohjan Harrastajanäyttelijät ry:n jäsenet. Narikkamaksu on 2 € / takki ja se tulee maksaa käteisellä suoraan narikkaan. Teatterin lippukassa ei ota narikkamaksuja vastaan.
  • Lastennäytelmissä narikkamaksu on vapaaehtoinen. Narikkamaksut menevät Lohjan Harrastajanäyttelijät ry:n toiminnan tukemiseen.
  • Paloturvallisuussyistä ulkotakit ja reput on jätettävä eteispalveluun esityksen ajaksi.

Teatterin katsomo

Teatterin paikkakartta, kuva
  • Teatterissamme on 205 paikkainen nouseva katsomo.
  • Teatterin esityksissä on numeroidut paikkaliput. Istumapaikkasi löydät teatterilipusta.
  • Lohjan Teatteriin on mahdollista saapua myös pyörätuolilla ja rollaattorilla. Esteetön kulku tapahtuu teatterin etuoven kautta. Henkilökuntamme auttaa mielellään.
  • Katsomossa on 3 kpl pyörätuolipaikkoja. Pyörätuolipaikat tulee varata etukäteen suoraan teatterin toimistosta.
  • Väliaikatarjoilut tarjoillaan ja nautitaan kahviossa ja teatterin aulassa, jotka toimivat myös anniskelualueena. Katsomo ja näyttämö jäävät anniskelualueen ulkopuolelle eikä teatterisaliin saa viedä mitään syötävää tai juotavaa, tämä koskee myös omia eväitä.

Huomioittehan vielä

Esityksen tallentaminen kuvaaminen, äänittäminen ym. on kielletty.

Muistakaa sulkea matkapuhelimenne esityksen ajaksi.

Lohjan kaupunki / Lohjan Teatteri pidättää itsellään oikeuden hintojen ja ohjelmiston muutoksiin.

Palautteesi on meille tärkeää. Mikäli haluat jättää palautetta teatterille tai näyttelijöille, voit tehdä sen jälkikäteen lähettämällä postia teatteri@lohja.fi. Meille niin risut kuin ruusutkin ovat tärkeitä, jotta voimme kehittää toimintaamme ja parantaa katsojakokemustasi.

KIITOS, KUN VALITSIT LOHJAN TEATTERIN!

 

Kulttuurielämä kukoistakoon Lohjalla!

Sinun hyvinvointisi ja mahdollisimman hyvä fiilis katsomossa ovat meille todella tärkeitä asioita.
Toivomme kaikkien katsojiemme huomioivan nämä ohjeistukset. Päivitämme ohjeistuksiamme tarvittaessa.

Teatteriin tulo:

Suositus: Osta lippusi netistä tai tule varaamaan ja hakemaan se toimipisteistämme etukäteen, näin vältymme ruuhkilta teatterissa. Kaikissa toimipisteissämme on pleksit.
Kun varaat ja ostat lippujamme, tarkistathan, että asiakastietosi ovat ajan tasalla. Tämä on tärkeää, jotta poikkeusviestintämme tavoittaa sinut. Lisäksi mahdollisten tartuntaketjujen jäljittämiseksi meidän on tärkeää tietää, keitä esityksissämme kulloinkin on.

Narikka:

Narikkamme toimii normaalisti. Varaathan 2 € käteistä rahaa mukaan narikkaa varten. (Muuten suosimme korttimaksua) Vältäthän ylimääräisten kantamusten tuomista teatteriin.

Wc-tilat:

Asiakasvessat sijaitsevat edelleen yläkerrassa. Suosittelemme naisten wc-tiloihin maksimissaan kuutta asiakasta kerrallaan.

Väliaika:

Väliajalla katsomon ovet pidetään auki. Katsomoon saa halutessaan jäädä istumaan myös väliajalla. Väliajan kesto on 20 minuuttia. Tuuletamme yleisötilaa tarvittaessa.

Kahviotoiminta:

Paikan päältä teatterista, voit varata tarjoilut väliajalle, mikäli tilaa on. Suosittelemme etukäteistilauksia netticket.fi linkin kautta.
Suosittelemme kuitenkin tarjoilun ennakkoon varaamista vain Laurinkadun toimistosta. Puh: 044 369 1499. Ennakkoon tilatut tarjoilut katetaan asiakkaalle valmiiksi omaan pöytään.
Koska pöytäpaikkoja on rajoitetusti, nopeimmat varaajat saavat kattauksen kahvioon ja yläkertaan. Suosittelemme myös ennen esitystä kahvittelua kahviotilassamme. Omien eväiden nauttiminen ei ole sallittua. Kaikkien yleisötilojemme ja saniteettitilojen siivousta on tehostettu.

Teatterista lähtiessä:

Kun esitys päättyy, poistuthan rauhallisesti. Toivomme poistumista rivi kerrallaan. Se helpottaa ahtaiden aulatilojen käyttöä ja vähentää ruuhkia.